Virtualūs turai

Šiuolaikiniame pasaulyje pasiekiamumas internete yra neatsiejamas nuo sėkmingos įmonės veiklos, todėl tiek verslas, tiek ir viešasis sektorius nuolatos ieško reklamos elektroninėje erdvėje būdų, kurie galėtų padėti išsiskirti iš konkurentų minios. Vienas iš tokių, sparčiai populiarėjančių, yra VIRTUALUS TURAS – ekskursija internetu po tam tikras patalpas ar erdves, kur lankytojas viską gali apžiūrėti pats.

Taigi, kas gi tas VIRTUALUS TURAS? Nors vieno apibrėžimo ir nėra, tačiau esmę galima nusakyti kelias žodžiais - tai realios vietos modeliavimas elektroninėje erdvėje, kuris susideda iš 3D panoraminių nuotraukų bei ryšių tarp jų. Siekiant užtikrinti kiek galima autentiškesnį vaizduojamos vietos atkūrimą virtualiame ture gali būti naudojamas vietos planas, papildoma tekstinė ar garso informacija.

 

 

 

 

 

 

       

Pažintinė Galerija

VIRTUALAUS TURO NAUDA. Tai tarsi 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę atviras interesantų priimamasis – būkite pasiekiami visur ir visada!

Svetainėse, kurios turi virtualų turą, praleidžiama iki trijų kartų daugiau laiko nei analogiškose, tačiau jo neturinčiose
75% potencialių klientų nurodo, kad virtualaus turo pagalba su preke ar paslauga susipažino išsamiau nei žiūrint paprastas nuotraukas
Įstaigos, užsiimančios patalpų nuoma teigia, kad užsakymų skaičius joms pasidarius virtualų turą išaugo daugiau nei 30%

PANAUDOJIMO SRITYS. Šis reklamavimo būdas puikiai tinka visur, kur reikia vaizdžiai pateikti informaciją ir nuo kurios pateikimo pagrinde priklauso potencialių klientų srautas. Keletas sričių, kuriose šis reklamavimo būdas puikiai tinka:

Nekilnojamojo turto pardavimas ir nuoma (NT agentūros ir brokeriai, viešbučiai, kaimo turizmo sodybos)
Laisvalaikio praleidimo vietų reprezentacija (prekybos centrai, restoranai, klubai, SPA, grožio centrai, pramogų parkai)
Pažintinių objektų pristatymas (muziejai, meno galerijos)
Kitų didelės vertės objektų pardavimas ar nuoma (automobiliai, jachtos ir t.t.)
 

VIRTUALUS TURAS PAPRASTAI. Pagrindinis virtualaus turo elementas yra trimatės panoraminės nuotraukos (atsidarius nuotrauką kompiuteryje, ją galima pasukti 360 laipsnių aplink savo ašį horizontaliai ir 180 laipsnių vertikaliai – sudaromas įspūdis, kad pats žiūrovas stovi nuotraukos centre ir žvalgosi aplink save). Deja, vienos nuotraukos pagalba susidaryti išsamų vaizdą apie lankomą objektą yra sunku. Šioje vietoje į pagalbą ir ateina virtualus turas – sujungiama keletas ar keliolika (skaičius praktiškai neribojamas) 3D nuotraukų į vieną bendrą vaizdą. Jame, pasinaudojus navigaciniais mygtukais, keliaujama iš vienos nuotraukos į kitą taip pilnai apžiūrint pasirinktą objektą. Siekiant kuo didesnio informatyvumo, virtualioje ekskursijoje galima pateikti papildomą tekstinę ar vaizdinę informaciją.

VIRTUALAUS TURO KŪRIMAS IR SUDEDAMOSIOS DALYS. Dažnai kyla klausimas kaip virtualus turas kuriamas ir nuo ko reikėtų pradėti, norint jį įgyvendinti pasirinktoje erdvėje. Pateikiame supaprastintą  žingsnių seką:

  • Apžvalgos taškų nustatymas. Visų pirma reikia atlikti „namų darbus“ – apsispręsti kuriose vietose bus išdėstyti objekto apžiūros taškai. Šis etapas yra vienas svarbiausių kūrimo procese, nes nuo apžiūros taškų vietos parinkimo priklausys koks vaizdas ir kokia informacija pasieks virtualų lankytoją.
  • Fotografavimas. Iš anksto suderintu laiku (jei numatomos apžavalgos vietos yra lauke – derinamasi ir prie oro sąlygų) atvyksta profesionalus fotografas, kuris su specialia įranga nufotografuoja nuotraukų komplektus kiekvienam numatytam apžvalgos taškui.
  • 3D panoraminių nuotraukų gamyba. Kiekvienam apžvalgos taškui pagaminama ir sutvarkoma (pašalinami bet kokie matomi vaizdo defektai) trimatės erdvės nuotrauka.
  • Interaktyvių elementų parinkimas. Kartu su užsakovu aptariami ir parenkami elementai, iš kurių susidės virtualus turas.
  • Turo kūrimas. Visi sudėtiniai virtualios ekskursijos elementai apjungiami tarpusavyje – sukuriamas pradinis virtualaus turo variantas, su kuriuo supažindinamas klientas. Pagal užsakovo pastabas atliekamos korekcijos.
  • Perdavimas. Klientui patvirtinus, kad užsakymas atliktas tinkamai, virtualus turas pageidaujamais formatais (flash ir/arba HTML5) perduodamas užsakovui.
  • Publikavimas. Atsižvelgiant į kliento pageidavimus, virtualus turas gali būti publikuojamas užsakovo svetainėje, serveryje arba, esant ribotiems IT resursams – 3Dfoto.lt serveryje.